Vinter

Idag, 31 Augusti är den sista vinterdagen för i år. Imorgon blir det vår. Så är det bara, spelar ingen roll vad vädergudarna säger, 1 september=vår. Haha:)
 

Burr så kall vinter... ;)
 
Våren firar jag med skidåkning. I morse fick jag ett sms från past presidenten i min Rotary klubb. Han undrade om jag ville följa med honom, hans 19 åriga son och 16 åriga dotter till Rainbow Skifield för att åka lite skidor. Gudars skymning så skojsigt:) Så imorgon bär det av, om inte snön har smält bort...
 
Ta hand om er!
 
Karintantsvea
 


Kommentarer
Postat av: Agnes

åh, fett kul med skidor!! Låter som att du har det bra förresten :))

2012-08-31 @ 08:21:01
URL: http://sundaybird.blogspot.se
Postat av: Mamma

Jag antar att du ska åka på tvären, eftersom det tydligen anses vara så farligt att åka längdskidor att det krävs en särskild försäkring för sådan riskfylld aktivitet....Kram på dig!

2012-08-31 @ 18:52:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: