Lite bilder igen

Har kommer lite bilder:
 
Detta ar Yvonne Butler, det var min forsta vardfamiljmamma, for tre dagar. Mycket mysig!
 
Hej! Jag heter Karin. Jag ar i NZ och ar superglad!!!!! :)
 
Sa var det dags for mig och mina skor att forflytta oss till min forsta riktiga vardfamilj...Spannande!
 
Forsta bilden av dem. Fran vanster: Murray Butler, Paddy Sanders, Scott Sanders,  Ange Sanders
 
Mitt rum. Mark val, gitarrer!:)
 
Huckelberry Finn
 
En svensk och en kines i en och samma fatolj i NZ. Katten heter China... ;)
 
Hela familjen samlade. Scott, Ange, Karin, Paddy, Clare. Fotograf ar Rodney, en van. 
 
Det kommer mer, men nu ska jag ata soppa:) Idag ar det slappdag. Mycket mysigt. Vi har tittat lite OS. Heja Sverige och Heja NZ! Hoppas allt ar bra med er! Allt ar bra med mig namligen! :)
Jag undrar hur livet skulle vara om jag var en fagel, men ha fobi for hojder. Eller fisk och vara radd for vatten. Underligt hur det skulle vara... Tank sa bra vi har det! 
 
Kram pa er!
Karintantsvea


Kommentarer
Postat av: Julia

Hej Karin! Du ser ut att ha det bra! Många kramar från Julia.

2012-07-30 @ 19:05:42
URL: http://www.svanqvistjulia.devote.se
Postat av: Julia

Tjenixen pårej! Du ser ut att ha det bra! Många kramar från Julia.

2012-07-30 @ 19:07:19
URL: http://www.svanqvistjulia.devote.se
Postat av: Monica Lönn

Hej Karin!
Vilket spännande äventyr du är med om.Vilka fina bilder du tar, och det finns ju en hel del att fota. Ha det så bra!
Monica

2012-08-01 @ 11:23:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: