Marine Science

Marine science ar typarns som sjovetenskap.. Man aker ut i bat och fiskar, kollar pa djur och lar sig om NZ kan man saga. Det glomde jag saga forut..
 
Idag har Karin Karlsson varit pa marknad i staden. Hon, eller jag, eller vi.. kopte tva baskrar, en bla och en typarns vinrod. Halelulja! Pa denna marknad var det mycket folk, och det kom fram flera personer fran min skola som sa "hej dar, du lilla svensk" typarns.. Mycket skojsigt tycker jag! Eftersom jag ar langre an de flesta... ;) haha
 
Jag har dansat awsome happydance med mina syskonisar hela dagen. Det ar tokigt. Jag ar glad. 
 
Jag ska forsoka lagga upp lite fler bilder, men jag har inte min egen dator som ni kanske marker.. 
 
Ses gott folk! 
 
Karintantsvea
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: