More Arts Festival

På min skola har vi elevhem, ungefär som i Harry Potter(hur häftigt är inte det!!) Vi är fyra olika elevhem och får poäng under året för bra saker vi gör, medverkar i olika evenemang eller gör bra ifrån oss osv. Där är Aquila där jag går, Pegasus, Phoenix och Draco.
 
I fredags var det mer festivalsståhej på gång. Jag och Anne var med i the masked parade i stan, båda i Aquila så vi gick i paraden tillsammans med vår skola.
Aquila masken
 
Pegasus
 
Phoenix
 
Samt Draco
 
 
Imponerade kostymer
 
The Holy Grail!!
Moi
 
Det var den största paraden hittils i Nelsons historia, galet häftigt att vara med. Har inte sett så mycket folk här samlade på en gång sen jag kom! För er som har varit med om Katrineholmsveckan i Katrineholm kan kanske tänka er kk-joggen och vad massa folk det drar ut och tittar på alla löpare fast här en maffig, mycket större, masked parade med massamassa folk inblandade och runt om. Ja, häftigt var det i alla fall!
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: