Examensdag

Igår for jag som sagt till stan med Chizuru. Vi hade en titt förbi svenska caféet och tog en trevlig svensk fika i solskenet. Chockladbollar är mums! Kanelbullarna var slut för dagen, men de var säkert också goda.. Chizuru tyckte det var jättegott och vill absolut åka till Sverige och fika haha. Jag köpte Ahlgrens Bilar hem till familjen och fick gratis frallor också. Det var enastående populärt. speciellt bilarna.:)
 
 
 
 
 
Idag är det fredag. Min första exam gjord, tre kvar.
 
Provet var i drama, teoretisk drama, i tre timmar, jag säger bara: hujeda mig! Jag visste inte om vad, bara att det hade med drama att göra och olika perioder och pjäser och sånt.. Hur ska jag någonsin kunna skriva något om någonting jag inte vet i tre timmar?
Haha, det gick lätt. Jag skrev och skrev så min arm är fortfarande skakis. Vi var tillåtna att gå efter 45 minuter vilket många gjorde. Shit tänkte jag! Jag har inte kommit halvvägs än! Haha, någon som är förvånad? Jag fortsatte skriva och fann det hela väldigt intresant, vi skulle analysera en pjäs vi varit med som skådespelare i, en vi sett och en som vi skulle referera till en viss tidsperiod. Skojsigt! Jag var den sista att lämna rummet efter 2,5 timma. Jag är nöjd, jag svarade på allt, men om det var rätt svar och på vad de frågade vet jag inte, men ändå! Jag försökte, och det är tanken som räknas gott folk, eller hur!  
 
Nästa prov är i engelska, sen i matte och till sist engelska igen, fast cambridge förberedelser engelska.
 
En fredag som denna tog jag en liten sväng till stan och inhandlade två tröjor innan jag tog bussen hem. Nu sitter jag och väntar på att mina kära syskon ska komma inrusandes inför dörren och vi ska fara till en kompis på middag. Trevligt trevligt. Jappp ,det var min dag det.
 
Ta hand om er!
 
Karintantsvea
 
 
 
 


Kommentarer
Postat av: MaPa

Kul att du håller stilen! Det gäller ju att utnyttja skrivtiden så länge du kan :). Fantastiska bilder du tar! Du måste ha en enastående bra kamera och "fabulös" fotoförmåga...
Kramar
MaPa

2012-09-14 @ 17:44:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: