Vår

Vårsolen looog, tam tam tam taaam... och en liten siska, redan börjat viska uti varje liten buske: nu är det vår igen. Den låten rullar runt i huvudet på mig en dag som denna. Bra grej
 
Sjukgymnast- och kiropraktor-besök stod på schemat igår. Knak och brak. Jag har tydligen haft en ordentlig låsning i ryggen i ett halvår(!?!?). Inte konstigt att det gjort så förbaskat ont hela tiden! I bröstryggen har det knakat och brakat så fort jag andas in och allmänt tråkat sig mest hela tiden, men när jag fick pang-ont i ländryggen, så pass att jag inte kan gå som folk, gick jag till en sjukgymnast. Han knäckte ut mig och jag tyckte minsann att bröstryggsontet gick bort, men ländryggen fortsatte krångla som bara den. Kiropraktorn jag var hos igår sade att de två låsningarna jag haft i bröstryggen, men som jag inte känner av längre (så då är de väl borta..?) visst finns kvar. Jag har visst bara så ont i ländryggen att jag inte känner kotlåsningarna högre upp längre.. hahah ja, jag säger då det.. Nu har jag tagit tag i det här i alla fall vilket känns bra. Eftersom låsningen är så stor och suttit i så pass länge så måste jag nu gå hos kiropraktorn flera gånger till innan det ens börjar kännas någon skillnad och jag får börja special-styrketräna. Får hoppas att det inte tar allt för lång tid dock.. Dumma rygg!
 
Var på hattfest hos fina Kajsa igår. Väldans trevliga människor det finns, me like! Hon fyllde 25 och firades glatt på Villa Sandhem och alla hade maassa olika sorters huvudbonader. Själv hade jag en finfin rosa prinsessklänning med en rosa prinsesskrona på huvudet. Vackert värre! :) 
Sov nalle hos Caroline gräddoline och väcktes av ansiktsmos av Nelson och Rolf (Carros eminenta katter) som tyckte mitt huvud såg mysigt ut, haha knäppisar!
 
Nu har jag dunderfikat med familjen och ska sätta mig och njuta av fågelkvittret medan jag kastar mig över Torbjörn Flygts "Underdog". 
 
Ha en trevlig vårdag gott folk! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: