Here we go!

Här kommer en drös bilder från senaste tiden i kiwiland
 
Världens högsta gunga!! Jag och Camila var tokiga nog att görat ;)
 
Yay, we did it!
 
Jag har hoppat bungy. Gjorde en finfin frammåtvolt till på köpet, som om det inte var läskigt nog;)
 
Mountains of Mordor, det känns som att jag visat detta förut, men om så är fallet ber jag om ursäkt och hoppas ni har förståelse ;)
 
Matlagning i skolan, burgers
 
samt det kiwianska traditionella deserten, pavelova. som marräng
 
 
Christmas tree
 
Sista kvällen, svenska köttbullar:)
 
In our own way..
 
Men gudars skymning vad gott det var! :)
 
YUM!
 
Karintantsvea
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Postat av: Barbro

Tack för trevliga bilder.

Kram
Mamma

2012-12-14 @ 21:50:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: