Juldagen

 
Juldagen började tidigt med skypeandes med fina syster Joahnna och familjen Palms, härligt härligt! jag, Louise och Olivia sprang runt och väckte folk och var allmänt julglada och såg till att alla vaknade ordentligt så vi kunde börja dagen. Vi, jag, olivia, Louse, Sam, Bridget, Anne, Tim och Joy satt i vardagsrummet och öppnade paket, jag hade vari snäll iår:)
 
Alla som har smakat min pappas knäck vet att det är världens godaste, snacka om att det var uppskattat!
 
 
Detta är min syster Louise, Jag, och syster Olivia
 
En familj med fem barn kom för brunch som varade inpå eftermiddagen
Voila!
 
Jag badade såklart
 
Middagen firades med en hel hög släktingar
 
Julmaten: kyckling, skinka, lamm och potatis:)
 
 
Hoppas er jul var lika bra som min!
 
Karintantsvea
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: