Festligheter

Min  kära kiwimamma Angela fyller 50 på torsdag, så vi hade fest hemma i helgen. Det var mycket trevligt och jag fick träffa hela tjocka släkten och vänner och hela pillevippen så det var riktigt skojsigt.
 
Jag är sjuk dock. Ush och fy! Förskyld sådär riktigt ordentligt så man vaknar på morgonen och vet inte riktigt om man ens äger en näsa och mun att andas med över huvud taget.. Brännande ont i halsen och näsan rinner så jag är öm av allt snytande! Menmen tack och lov att det bara är förkylning! Dricker te och örtkurregurja mest hela tiden och håller mig varm. Det är en ganska underlig känsla föresten, att vara förkyld när det är varmt och soligt ute, det går liksom inte ihop sig.. Fast idag regnar det, så det går bättre ihop sig idag.
 
Teater rep i mången pluralis och kulvecka med skolan väntar nästa vecka, så det är nog bäst att jag tar och kryar på mig..
 
Karintantsvea
 
 
 
 


Kommentarer
Postat av: Barbro

Hej!

Se det som ett tillfälle för återhämtning inför nya spännande äventyr. Det kanske är vad du behöver just nu. Bstäm dig sedan för att bli frisk så brukar det ordna sig.

Varma kramar i massor från mamma och pappa

2012-11-11 @ 11:38:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: