Pics

Som lovat!
Jag bor i Sagan om ringens land, scener spelades in här, likaså the hobbit
 
 
Varienrande landskap
 
svenska fjällen..
 
Som sagt, november var det ja..
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nog ett av de vackraste träd jag någonsin sett.
 
Lite nattbad
 
 
 
 
 
Pupu Springs, ett av världens klaraste vatten.
 
14 000 liter vatten kommer upp ur marken varje sekund
 
 
 
 
 
 
 
Det var den bästa campen hittils utan tvekan! Badat i havet ett antal gånger den här månaden! Som vanligt har det hänt massviss sedan dessa bilder var tagna och jag har massa mer väntar på att bli uppladdade och dokumenterade, men det får komma.
Nu är det sista normala veckan i skolan innan lov, kvar är tre veckor av international timetable fullproppad med massa skojsigheter, som att lära sig the haka, baka, spela beachvolleyboll, rugby och en hel massa annat.
I helgen ska det till med 50-års fest hemma, kiwimum fyller så det kommer folk hela helgen.
 
Jag ska, efter en mycket trevlig dag, med Shawshank Redemption på engelskan, shared lunch med drama class, mattetävling, promenad, orkesterrep inför morgondagens prize giving, Rotarymöte, möbellyftande och biljardspelandes stänga igen hjärnkontoret för idag och sova riktigt gott!
 
Kram på er
Karintantsvea


Kommentarer
Postat av: Maria

Tack Karin för härliga novemberbilder! Kram på dig med.

2012-11-07 @ 19:54:30
Postat av: Barbro

Vilka härliga bilder från en fantastisk natur. Bravo Karin fotografen! Vi längtar dit.

Kramar från dina svenska päron

2012-11-07 @ 21:03:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: