Snabbis

ujujuj jag hinner inte med att skriva!!
 
Jag skrapar ihop ett litet smakprov på vad jag har gjort senaste tiden.. vilket med andra ord är den senaste veckan.
 
Kampen var den bästa hittils utan tvekan! Kayaking och mountain biking och heja- bilder kommer snart
 
Chizuru har sovit över, garaget har målats, sagor har lästs, jag har lärt mig lösa rubiks kub! (mycket stolt), repliker har övats, framträdanden har gjorts, fiskning utan fångst men lika så bäst var det för det är själva fånga fisken delen jag klarar mig alldeles utmärkt utan när jag fiskar... vi har fikat banankaka i min lärares trädgård, teatrat lite mer, blivit tilldelad cellonoter så jag kunde spela på the cultural prize giving vilket jag gjorde och fann mycket skojsigt! Ja, det var väl nog det jag sysslat med senaste dagarna i stora drag. Ni förstår säkert att det liksom blir lite klurigt att sitta här och skriva samtidigt, men jag lovar, magnifika foton kommer innom kort, detta måste ni nämligen bara se!
 
Det är en hel massa att se fram emot också, så det kommer mer snart
 
Karintantsvea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: