Godness gracious

Jahapp, nu har det gått en massa tid utan skrivandes här igen. Ber om ursäkt, men det får ni stå ut med, jag har viktigare saker för mig. Som att utföra de sakerna jag ska skriva om till exempel.. haha
 
Jag har i alla fall gått på bio några gånger senaste tiden. Vi var fyra systrar som var på syskon date.. Jag och Clare med våra kära kompisar Veronica med syster Lizz. Vi såg Pitch Perfect, en underbar film och jag skrattade så jag grät. Jag kunde inte sitta kvar på stolen av skratt faktiskt. Haha vet inte om den var så rolig egentligen, men jag var trött så jag knappt visste vad jag hette och hela publiken var helt underbar. Killen bakom mig hade det roligaste skrattet genom tiderna, så jag skrattade ´när han gjorde det och det tyckte han var kul så då skrattade han ännu mer.. Ja jag hade så ont i magen så hujeda mig!  Om ni vill se en rolig-utan-att-tänka-för-mycket-film så kan jag rekomendera den, Fat Amy är min idol, absolut! You know, I like you even though you are all too skinny, but I know you have fat hearts and that is the only thing that counts!  
Just det! Bara insidan räknas!
 
Japp, sedan har jag haft Camila sovandes här några nätter. Vi bakade kanelbullar, några brasilianska ostbollar och brasiliansk chokladboll fast som smet för vi orkade inte göra bollar.. Precis som vi Malin, ät direkt från bunken, mycket smidigare och spar disk haha ;) Jag tänker inte säga hur det gick, det måste ses på bild! ..Vilket i sig säger en del... haha Vi har tittat på Disney och puzzlat, jag har varit på löprundor och tagit hunden på en promenad upp i bergen bakom huset och ätit god mat på restaurang.
 
Vädret, för det är ni väl oerhört intreserade av kan tänka.., har varit enastående som vanligt, varmt och soligt. Man dör en aning om man går rask promenad med hunden i shorts och t-shirt i uppförsbacke haha men för några dagar sedan regnade det faktiskt! Och då snackar vi riktigt regn, som det gör i Sverige. Så det låter som att taket ska falla sönder och vi alla måste hoppa i varsin byrå som vi får lov att använda som båt så vi kan paddla ut i strömmen av forsande vatten. Eftersom allt är blött måste vi starta om våra liv med helt nya grejer, men det går inte för det har regnat så fasligt i hela landet att det inte går att köpa nytt eftersom allt är bortregnat, faktum är att hela jorden har regnat så mycket så det går inte att köpa nytt nån stans, så vi får helt enkelt starta om på nytt. Problemet kommer dock vara att det regnat så mycket att allt ser annorlunda ut, allt anpassar sig till vattenliv och utomjordningar dras till det rosa vattnet(självklart har hela jorden täckts av rosa vatten från de underjordiska superkrafterna) och invarderar planeten utom kontroll! Vi utveckar fenor att simma med och helt plötsligt kan vi inte andas på land... men det gör ju inget eftersom allt land är täckt med vatten... Det har faktiskt regnat så mycket att rymden är tömd på vatten!! Så alla stjärnor som i vanliga fall dricker kaffe på lördagsmornara blir trötta och tjuriga och till slut slocknar. Ja ni vet, som man alltid tänker när det regnar så det hörs på taket i Sverige...
 
Nej ni. Jag lovar att lägga upp lite bilder senare nån gång, men nu har jag fullt upp med att sova så jag kan vakna i morgon och fylla år! Haha jag är och kommer alltiiiiiid vara ett barn, jag älskar födelsedagar! Känslan av att inte kunna sova kvällen innan av nyfikenhet... Inte presenterna, men känslan av att det är din egen dag! JIpppie!! haha imorgon fyller jag ååår! så skojsigt!
Så god natt gott folk! Jag ska försöka sova nu med alla fjärilar i magen!
 
Karintantsvea
 


Kommentarer
Postat av: Mamma Barbro

GRATTIS vår underbara Karin som ville komma till världen just denna dag för 17 år sedan. Hoppas du har en riktigt rolig dag med en massa trevliga människor omkring dig. Det vet vi att du kommer ha.
Vi firar dig här hemma på distans.
Hurra, Hurra, Hurra, Hurra!

Mamma & Pappa

2012-10-10 @ 21:42:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: