Ja må jag leva!!

Jag har fyllt år minsann! Det var skojsigt!
Som alla vettiga barn har jag svårt att sova natten till min födelsedag. Det liksom går bara inte.. Det är känslan av att det är min alldeles egen dag och det är något nytt :)
 
Ja, så jag hade som vanligt svårt att sova och vaknade alldeles för tidigt... Men här behöver man inte ligga och låtsas sova för att familjen ska komma in och sjunga för en medan man "vaknar av förvåning" haha. Nej, jag gick upp och tog en dush innan jag skypeade kära systra mi Johanna och Jesper. De sjöng för mig på svenska och jag hade på högsta volym så jag väckte hela huset haha. Vi skypeade min Kiwibror Jack i Argentina också, så vi hade alla möjlia olika länder i vardagsrummet på morgonen! :)Min födelsedag bestod av kramar i massor och mitt namn och Happy Birthday skylt i taket. Jag fick presenter, fina kort av alla, finfina tights, halsband, en picknick korg med mera. :)
 
 
 
Hahahahaha Paddy tänkte att jag skulle uppskatta ett kort för en 5-årig pojke mer, han känner mig han! ;)
 
Anna Janssons Emil Wern!!! Jippie! Favorit, och signerad av Anna i egen hög person skickad hemifrån! Tack kära bästaste familjen!
 
IDA GÄRLING!!!! Saltlakrits är det bästa alltså! Ingen annan gillar't här förutom jag...
 
Ett till smycke till mitt fina halsband. En mix av Pippi och mig tyckte de:)
 
Tack!!!
 
Clare lärde mig lösa rubiks kuben!! Jag klarade det!! :) Stolt
 
Här kommer lite bilder från eftermiddagen/kvällen som firades med min kiwisläkt och vänner.
 
 
 
En tårta! hihi
 
Och en superglad Karin
 
 
Jag hade en riktigt bra födelsedag!
 
Tack och bock!!
 
Karintatsvea
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: