Ojsan

Haha ojsan, jag råkade radera inlägget precis innan publicering... så kan det gå!
 
Jag har i alla fall haft en mycket trevlig dag. Städat och bäddat och tvättat och fixat. Jag och bror åkte till staden för att möta massa vänner och syster och ha coffeclub. Det är en mycket trevlig vana dessa barn har. Ungefär 17 barn i min ålder samlas på ett fik och dricker varm choklad och pratar i timmar. Jag gillar´t!
 
Jag är så himla himla glad ska ni veta! Jag kan liksom inte förstå hur man kan få vara så lycklig nästan. Jag lever verkligen i en liten drömvärld. Jag, Karin Karlsson, befinner mig i ett av världens trevligaste länder och njuter av att träffa massa trevliga människor, prata massa engelska och leka dagarna i ända. Vilket äventyr!!! Jag känner mig så trygg, hemmatrygg, hemma är ju där jag är, och det är här för tillfället. Jag måste bara få tacka min fantastiska familj, mamma, pappa, Gustav och Johanna-tusenmiljardermiljonerhundradebiljonersbiljarder TACK för att ni låter mig göra detta!!! Jag kunde inte vara´gladare! Ni är bäst!!! Älskar er mer än det går tror jag haha. 
 
Ja, det blev lite spontant tackitt sådär. Det är lustigt jag går runt med en rolig känsla i magen hela tiden, det liksom bubblar och jag kan inte riktigt greppa vad det är- mer än lycka och glädje och gaaaaa haha detta är helt otroligt ju! Ja så kan det vara.
 
Ikväll är det Rugby på schemat. All Blacks, NZ laget som är bästbäst, spelar mot några andra så det kommer lite folk förbi och hejar på. Rugby är stort här, det är mysigt! 
 
Ta hand om er och njut av livet för det är underbart!
 
Karintantsvea


Kommentarer
Postat av: Mamma och Pappa

Fortsätt njuta och bubbla, det är du verkligen värd. Tack själv för all glädje du sprider omkring dig, bland annat genom det du delar med dig på din blogg. Man blir glad av att följa ditt äventyr och längtar till nästa inlägg.
Massor av kramar till dig!

2012-09-15 @ 21:15:52
Postat av: Birgitta Thörnberg

Hej härliga, positiva, superunderbara Karin!!!
Äntligen har jag kommit mig för att följa dina äventyr. Så kul att läsa hur du har det. Och att du är så nöjd. Har dessutom inköpt den alldeles underbara CD:n ni gjorde i somras. Jag blev alldeles varm i hjärtat när jag hörde och såg er. TACK för ett jättefint jobb med detta. Och att ni dessutom låter alla pengar gå till världens barn. Toppen!
Här hemma håller vi just nu på att repa inför Körmaraton på kulturnatten, 6/10 - det blir i Mariakyrkan i år - samt Världens barn konsert i Tallåsaulan 14/10. Då ska vi visa er inspelning!!
Bamsestor kram / Birgitta

2012-09-16 @ 17:07:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: