VATTENSKIDOR!!

 
Jag var ute och åkte vattenskidor för första gången i helgen. Det var så himla kul så det är helt galet! Vi var en hel hög mäniskor och vi sov i tält och hade superskoj. Hahah vaknade klockan 6 på morgonen med en anka i tältet, pojkarna tyckte vi skulle gå upp, ganska effektivt må jag säga...
 
Har inte skrivit här på megalänge, som ni märkt.. Jag har börjat skolan igen ser ni, och massamycket händer hela tiden så jag har liksom prioriterat annat. Ber om ursäkt för det!
 
Här kommer i alla fall lite bilder jag har hunnit laddat upp sen sist :)
 
Jag var som sagt på semester i paradiset med min nästa underbara familj :)
 
 
Min helsköna broder Sean
 
Och syster Georgie
 
 
mys!
 
Vår allas gud
 
 
Far jag kan inte få upp min kokosnöt..
 
Fast jag lyckades till slut
 
hahaha
 
<3
 
Vackert
 
Om ni råkade missa månen, så vägleder jag er lite här ;)
 
 
 
Eeem, jag är en kiwi nu.. ;)
 
 
 
 
 
Världen är upp och ned här borta
 
 
Maori - kapa haka
 
pinnbröd
 
Detta är helt enkelt underbart!!
 
Ja, det var det för nu. Blev många strandbilder, men ja, det är ungefär det som är Totaranui ;)
 
Vi höres gott folk
Karintantsvea
 


Kommentarer
Postat av: Bror din

Ojojoj vilket skillnad mot här! Kommer se så blek och vit ut i jämförelse med dig! Snart kommer jag :)

2013-02-26 @ 00:07:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: