Bilder

Hej och hå!
 
Jag har försökt ladda upp bilder på datorn, men av någon underlig anledning har datorn bestämt sig att bara föra över fram till precis innan 12 slaget på nyår.. Bilderna finns i kameran, men kommer inte upp när jag laddar över dem.. Finns det någon tekniskt begåvad människa som skulle kunna veta vad som försigår inne i lilla datorn.. (inte för att jag inte är tekniskt begåvad.. det är bara så att jag hemskt gärna vill lyfta fram andras begåvningar vi har runt omkring oss, och inte ta all kred själv..haha)
 
Men, här får ni några bilder fram till dess så länge.. :)
Tjohooo! The Hobbit! Jag känner mig lite som en hobbit, där jag står brevid Gandalf.. Ni vet ju att den, precis som Lord of The Rings triologin är inspelad här på Nya Zeeland, men visste ni att de allra flesta scenerna ur The Hobbit är inspelat här runt Abel Tasman och Nelson området där jag bor.. Så ni som sett den kan säkert få en bild framför er hur det ser ut runt omkring mig... Ni som inte sett den, fy skäms gå och se den på bumsen! haha
 
Hurtbulle var det här ja.. Min nya kära värdfamilj är väldigt väldigt intresserad i cykling. Och vi snackar mååånga timmar i veckan! Så, jag kämpar på lite för mig själv, och tar del av deras vardag och kultur. Himla intressant. Det är väldigt likt orientering på många sätt och vis faktiskt, om man tänker bort själva sporten, eller aktiviteten, men annars är allt runtomkring och människorna ungefär lika tokiga..
 
Man får inte bli för nyttig, detta är min kära syster och vår kompis födelsedagstårta.
 
En regnbågstårta!!
 
Clare fick F.R.I.E.N.D.S the complete series!! Gissa om vi har tittat på friends..
 
Detta är den ända bilden som vill komma upp från Nyår. Det var i alla fall himla bra. Paddy och hans band spelade så duktigt och massamassa folk var där :)
 
Ja, det var allt jag hade att bjuda på för nu..
Ta vara på er och skratta åt livet!
 
Karintantsvea
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: