Oj, nä jag har inte blivit uppätenav flygande baotastora levande kiwifruter..

Ojsan, förlåtsan, jag har visst inte skrivit här på ett tag.. Det kan man ju ta som att jag har det hemskt och längtar hem megamassor och hatar livet...
Fast det tror jag inte att ni trott, eller hoppas i alla fall inte, för då har ni oroat er alldeles i onödan!
Den senaste månaden har nämligen varit en av de absolut bästa i mitt liv! Jag har gjort så mycket skojigt och hunnit med så mycket kul att jag inte vet hur jag ska hinna skriva om allt.. Jag får ta småplock av det hela helt enkelt..
 
Jul var som sagt galen och annorlunda och helt underbar! Sedan var det ju minsann lite mellandagsrea som hela Nelson hade uppfattat lika bra som jag.. Promenixandes i rosträdgårdar med min fina vän Lisa, badandes i havet, läsandes på stranden har jag hunnit med. Men också plocka bär, hälsa på Sanders, badat i pool och tillbringat galet mycket tid med fröken Brasil, Camila... Jag sov hemma hos henne ute i skogen nästan varje natt senaste tiden, eller så sov hon här, vi turades om liksom.
Vi sov ute under bar himmel och tittade på stjärnorna i timmar. Vi funderade över vad man behöver göra för att få namnge en stjärna, vi kom fram till att man nog måste vara någon extra otroligt awesome person som rockar och förtjänar det helt enkelt. Och allt detta gör ju vi, så då tog vi en stjärna var och döpte dem efter oss. Mycket fint.
Varje natt sedan dess har vi kunnat titta upp i himmelen och sett oss själva titta ner vakande över oss själva (precis som i lejon kungen) Fint.
 
Jag och Lisa bestämde oss en dag för att åka till norra ön för att kolla in Auckland för några dagar, så det gjorde vi dagen efter.. Det var en enastående liten resa vi gjorde, bilder kommer kanske om ni har varit tillräkligt snälla i år.
 
Sedan jag kom tillbaka från Auckland har jag välkomnat hem min käre kiwibror Jack, som jag bara sett på skype än så länge. Det var på tiden att vi fick ses på riktigt tyckte jag allt :) Han är himla najs han och vi fick den rätta syskon kemin på bumsen. Jahapp så var det en hel dag med Sanders och babblandes om ditten och datten. Mycket skojsigt! :)

Förutom det har all tid varit tillsammans med en viss brasilianska. Min fina, bästaste Camila. Hu och hå, vi spelade biljard och lagade nachos och äppelpaj och köpte fina boxer kalsingar med silver ferns på dem som är finfina shorts :) Vi sov så lite som möjligt och liksom sög ut all tid vi möjligtvis kunde få. Sista natten fick 40 minuters sömn, men massa snackandes, filmtittandes, biljardspelandes, hundletande, musiklyssnande, kittelkrigande, kuddkrigande och bara varandes. Vi tittade på Moulin Rouge och Sound of Music. Ojojoj gråtgråtgråt vad hemsk Moulin Rouge var den här gången, värre än vanligt! Fasst fin jue!
 
Flygplatsen, som jag vanligtiv gillar, var en ush plats i morse. Camila flög tillbaka till Brasilien och det tyckte varken Karin eller Camila var roligt på någe vis. Hu! Fast så himla braigt att jag har en finfin vän i Brasilien som jag kan hälsa på massor liksom! Jag och Kazu, min fina japanesiska vän for till stan efter det för att ta oss samman och göra någe kul. Det var bra, vi åkte till stan och hade lunch på café affair haha sen gick vi till roliga affärer och provade roliga kläder. Det var som sagt roligt.
Japp, sen åkte han hem till hans stad och jag gick hem i spöregnet. Det var någe nytt jag testat på, kiwianskt spöregn. Har aldrig haft det förut..
 
Ja, sen var det nog slut på de stora rubrikerna i pressen..
Bilduppladan kommer lite senare kanske, när ag varit duktig och städat mitt rum och skriva lite rapporter och annat smått och gott..
 
Karintantsvea
  
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: