Ojsan, jag hade visst en blogg..

Jag glömde visst..
Jag har i alla fall inte gått och blivit mosad av nån utomjordisk jättekiwifrukt om ni nu hade oroat er för det..
 
Nej, jag har nämligen mor, far och broder min här på besök. Det är skojsigt det. Vi sprang orientering förra helgen och det var himla skoj. Gustav vann en dag, heja honom!
 
Livet är inte så fult. Faktum är att jag har så himla mycket skoj på gång nu och livet är helt enkelt en dans på rosor, och skälken har inte ens några vassa taggar!
 
Nån gång, när jag har massa tid över och känner för att vara organiserad och ordentlig kanske jag får för mig att lägga upp några bilder, vi får väl se;)
 
Karintantsvea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: