Alla är vi änglar när vi dör

Vi har premiär idag! :D
 
Sörmlandsbygden har skrivit om oss här:
http://sormlandsbygden.se/2014/03/fangslande-kvinnodagar/
 
Och Katrineholms Kuriren här:
http://kkuriren.se/kulturnoje/kulturnoje/1.2172256
 
Tog de första två vaccinerna för mitt lilla sommaräventyr i tisdags. :)
Sprängande huvudvärk, magont och redig muskelvärk från topp till tå har infunnit sig precis som av doktorn utlovat. :( Frossa återstår, men den får mer än gärna utebli, eller i alla fall vänta tills imorgon.
 
Fick i alla fall ordentligt med sömn inatt och har (14.33) precis ätit upp frukosten. Mannagrynsgröt och apelsiner (dock ej tillsammans!)- mycket bra uppladdning. Funderar på att ta mig en promenad innan kosan styrs mot DUD och diverse dödsceller, men det ser ruggigt blåsigt ut utanför fönstret.. Vi får se hur det blir med den saken.  
 
Nej, nu ska jag passa på att chilla lite till innan min kropp får besök av en viss Betty Houston. 
 
Hoppas vi ses på DUD under föreställningarna! Hej mors! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: