Ledig dag

Det är mitt i veckan. Favoritdag, onsdag, och jag är ledig. Skööööönt med stort Q! 
 
 
Hittils har jag hunnit boka världens mysigaste teaterhelg-i-hufvudstaden-med-finfina-vänner-DELUXE, skrivit några sidor om den dominerade medel- och överklassen vid tillsställningar med "finkutlur", samt skriftligt vänt och vridit på mina rättigheter att uttala mig om vad som är bra respektive dålig musik. Jag har studerat Sveriges brottsstatistik, skrivit en utförlig analys av en partidebatt med fokus på retoriken samt öppnat mig för inre studier av min personlighet och fyllt i formulär som utlovat kommer öppna en helt ny värld där en mer medveten jag ska finna det optimala sättet att leva och leda. Snart ska jag sätta mig och via tangentbordet filosofera för att inombords söka svar på varför vi finns och vad skepsism betyder för mig. Joråsåatte... Har jag sagt att jag är väldigt nöjd med mitt val av gymnasieprogram? ;) 
 
Skickade precis in beställningen på min studentmössa. Galet var ordet! 
 
Nu ska jag äta potätmos och dricka mjölk.
Hej mors!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: