Halloween

På onsdag är det Halloween, vilket inte är speciellt stort här. Det är i princip bara de amerikanska familjerna som firar det... Hur som helst så är en lärare till min syster och hennes komisar amerikan, så hon bjöd in oss att kolla på dekkorationen och se hur det går till.
 
Hujeda mig, jag har aldrig sett på maken så mycket avancerat helloweenstoj! Grejer överallt, spöken, mumier och allt möjligt lurade bakom vareviga liten vägg. Ett trettiotal barn var där med sia föräldrar och så vi förståss. Vi hade otroligt kul och fick äran att vara team leader i lekarna. En enastående rolig kväll må jag säga!
 
Föresten! titta vad jag hittade på stan!
Världen är allt bra liten!
 
Idag regnar det, en typisk mysdag med film och kanske baka något, eller bara läsa lite. Vi får se helt enkelt..
 
Här pappa, detta är till dig,
De har ett helt tält på lördagsmarknaden! Lite andra smaker dock, banan till exempel, mycket gott! :)
 
Lite inspiration kanske..
 
Nej ni, nu ska jag ta och hitta på något, eller åt minstone äta frulle :) Åh, det känns som att det kommer bli en toppendag, kreativitet får det nog lov att bli!
 
Karintantsvea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: