December

Jag har sprungit, cycklat, bakat, varit på bio med Camila och sett the Hobbit. Enastående film, och stora delar är inspelad i Nelson, staden jag bor i. Helt galet att sitta där och höra någon i pubiken ropa:  oh, that's here! I can see that hill from my backyard haha
 
Vi hade julfest här hemma för mina nya kiwiföräldrars jobb. Det var mycket folk och mycket trevligt, folk badade i spapoolen och spelade fotboll och hade det allmänt gott. Jag sov hos Camila och vi hade en bbq för hennes födelsedag. Himla trevligt altså!
 
Igår tog jag en liten cyckeltur till Bubbles and Zeida, vilka är Scott, min första kiwipappas föräldrar. Jag hade inte sett dem på länge, så jag tänkte bara svänga förbi och säga hej. Jag stannade många timmar och vi gjorde lunch tillsammans och berättade historier, de har varit med om mycket de. Skrattade gott åt livet och hade mycket trevligt. Jag älskar sånt. På kvällen åkte jag hem och Lisa kom förbi och vi bakade kladdkaka. Den var kladdig deluxe, men väldigt god :)  Det var min tredje födelsedag. En otroligt skojsig och uppskattad dag.
 
Har badat i havet några gånnger nu, det är inte äns kallt! Himla skönt!
 
Här kommer lite bilder :)
 
hade konstig inställning på kameran, det var strålande sol och himlen är egentlign ljusblå..
 
Mina fina nya kiwisystrar, Olivia närmast, och Louise i bakgrunden.
 
And moi
 
Bedårande Lisa och kladddeg
 
Mums
 
Moi encore une fois
 
Nu ska jag hjälpa till med maten, kanske går och lyssnar på Christmas Carols ikväll, vi får la se..
 
Karintantsvea
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: