distinction!

Sagan om ringen är ju helt fabulöst! Ännu mer så när man sitter där och skriker till lite lagom och säger: I've been there! Helt galet ju! Jag och Camila tittade på alla filmerna med nya ögon.
 
Vad vi mer gjorde veckan jag var där var spela biljard, äta nachos, leka med hundarna och gå långpromenad. Hon bor mitt ute i ingenstans utanför en liten by i ännu mer ingenstans... VI bestämde oss en dag för att gå de 10 km in till byn, vi var sugna på glass.. Så det gjorde vi, och gick de 10 km tillbaka igen. Glassen var otroligt god haha, tur det för vi hittade glass i frysen när vi kom hem...
Japp japp, Camila och Jag i ett nötskal haha
 
Nu är jag tillbaka hos Millers, min nya kiwifamilj. Ny familj, nya vanor, nytt äventyr och superspännande!
Jag har sprungit en hel del sista tiden, skoj skoj, En fantastiskt knasig känsla att springa runt i shorts och linne och stekas ihjäl lite granna, men gör det på morgonen för att inte koka ihop riktigt ordentligt.. Med julmusik i öronen och tänka att det är lucia om 2 (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) dagar.
 
Jag satte på tvn imorse och höll på att trilla av soffan. Det var svenska Wallander på tv! Med engelsk text! Världen är allt bra upp och ner!
 
Jag ska försöka lägga upp lite bilder från senaste tiden, den som väntar på något gott.. ;)
 
Glömde nästan.. Jag började skriva för att jag har en superduper nyhet på gång!! VI FICK DISTINCTION PÅ VÅR PJÄS!!!! vilket betyder högsta betyg!!!!!!! Jag avlider en smula av lycka! YAAAAAAAAAY vad jag är glad!! Förstå så häftigt! Högsta betyg! Helt galet ju! Jag dansar på molnen!
 
Ja, nu vet ni :)
Karintantsvea


Kommentarer
Postat av: Barbro

GRATTIS!
Bra som vanligt, kära du.
Kul att följa dina nya äventyr.

KramKram
Mamma

2012-12-11 @ 19:39:57
Postat av: Elin Plato och Dania Saleh

Hej Karin!
Vi är två tjejer som går 3:an på Duveholmsgymnasiet Katrineholm. Vi håller på med vårt projektarbete och det handlar om att just studera och arbeta i Nya Zeeland. Blev tipsad av Ingrid Nandrup för Rotary att du åkt till Nya Zeeland för at studera så vi tänkte vi skulle kolla om du ville svara på några frågor angående din resa? Om det är lockande så svara gärna på den här mailadressen:
[email protected]

Hoppas du har det så härligt och underbart som det bara går där nere och hoppas vi hörs snart! :D

Kram Elin & Dania

2012-12-12 @ 15:41:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: