Hej varlden!

Ni har sakert hort att det varit en bamsetornado i NZ for nagra dagar sen, det stammer utmarkt det, men i Aukland pa nordon sa vi drabbades inte det minsta. Nagra dussin omkom och flertalet svart skadade dock.
 
Jag har tillbringat nagra dagar hos min kara van Camila. Hennes vardforaldrar ar i Wellington sa jag kom for att leka:) Vi firade hennes fodelsedag hos mig med tarta och hela pillevippen, och gick pa restaurang. Hon bor 10 km fran en liten pytteby mitt ute i ingen stans, sa vi har haft det lungt och skont, trots oskan som harjat. ;)
Vi har haft (och haller fortfarande pa) ett Lord of the Rings maraton, tittar pa alla filmerna, den stora versionen sa de ar 12 timmar vi snackar om! Vi ar inne pa sista nu. Idag har vi dock haft en liten paus, bestamde oss for att vi ville ha glass.. Sa vi tog tva av hundarna och gick de 10 kmarna till den lilla byn och kopte glass. Det var mycket gott, vilket var tur for det fick halla orken uppe for de 10 kmarna hem. Vi. ar. valdigt. trotta. nu. hahaha
 
Japp, tankte bara saga att vi lever och har det prima. Hor av mig snart igen :)
Ater till Frodo och Gandalf och alla andra krumelurer
Kram pa er! 
 
Karintantsvea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: