Update

Hejsan!
 
Jag har som sagt varit på en hel massa äventyr den senaste tiden. Sydöturen var helt otrolig, vi såg en massa skojsigt, pancake rocks, gruvor, promenader, och enastående natur. I Queenstown gjorde vi en hel massa. Luge, helikopter tur, white water rafting och.... bungy.
Jag och Camila valde att göra den stora swingen tilsammans. The biggest swing in the world! Nevis. Gudars skymning det var högt! Men vi gjorde't! Och det var sååå kul! Bra att göra det tillsammans!
Jag säger då det.. Vi är i knott storlek när vi hoppar!
 
 
Sen gjorde vi varsitt bungy från 43 meter över en flod.
Det. var. läskigt. hahaha men himla roligt
Vi gjorde white water rafting in the river!! Den kända Floden i Lord of the rings!!!! Inga bilder mer än i huvudet dock, Herr Nilsson skulle inte gilla allt vatten...
 
The remarkable mountains of Mordo!!!!!!!!
Gosh, detta är ett magiskt land!
 
Vad älls gjorde vi.. Jag fann guld och ååkte till en fårfarm. Det var en mycket lyckad tur må jag säga!
 
Karintantsvea
 
 


Kommentarer
Postat av: Barbro

Wow! Men jag tror nog jag håller mig till Hallavägen. Den räcker för mig. Kul att du gjorde hoppet min älskade unge.
Kramar i massor

Mamma

2012-12-05 @ 00:43:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: