Solen skiner och fåglarna kvittrar

Tisdag, skolan är på utflykt till Lake Rotoiti och jag sitter hemma och kuckilurar medan livet är allmänt gött.Tur att te är gott!
 
Har under förmiddagen skrivit en lista på 100 saker jag vill göra i mitt liv. Det kan jag varmt rekomendera till alla, skoj skoj! Snart kommer fina syster Clare hem från hennes exam och då ska vi ha Disneymaraton. :) Vi lyssnade på massa Disney låtar igår och kände att i behövde ett Disneymaraton.
 
Hakuna Matata på er!
Karintantsvea
 
 
 
 


Kommentarer
Postat av: Inger Bergfjord

Hej Karin!
TACK TACK!!!... för att vi alla här hemma får ta del av dina fantastiska upplevelser. Vilket ävertyr, o vilka underbara bilder! Det är nu man önskar man vore 50 år yngre o fick uppleva samma sak som du. Här är idag -3, o sommarvän som jag är ser jag inte fram emot de som väntas komma. Ha en fortsatt fin resa o njuuuuut! Ser fram emot mycket mer av dina "skojsiga" berättelser. Stor KRAM /Inger

2012-11-13 @ 09:14:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: