Full rulle?

Jag har varit på bio sedan sist, och haft filmkväll utan film, alltså bara umgås-och-snacka-samt-spela-spel-tillsammans-kväll!
Jag har liksom gjort ingenting idag, fast ändå en hel massa... Jaja, hela familjen samlades och skypeade min käre kiwibror (som jag inte träffat än) i Argentina och gör ett utbytesår för tillfället. Kuljul! Sedan har vi haft lite besök av vänner till familjen, läst, njutit av lovet, försökt lära mig repliker, filurat samt klippt håret. Japp, det var dagen det.
 
Jag bakade lite hederliga chokladbollar för någon vecka sedan. Det var otroligt omtyckt, precis som Ahlgrens bilar som jag fick tag på i the swedish bakery!! Kanelbullar är antagligen nästa projekt, när jag har hittat jästen vill säga!
 
Eftersom min kiwimamma är föredetta frisör är mitt hår nu tillfixat lite. Jag passade på att testa något nytt så har numera, tro det eller ej, hela håret doppat i chokladaktig färg. Jag svär, det blev faktiskt helt ok! Jag kände liksom att jag ville prova hur det ser ut... Själva styrseln är som vanligt. Bild kommer senare, jag måste vänja mig vid det själv först!
 
Imorgon bär det av mot marknaden för att strosa runt där lite innan jag, Clare och två kompisar far till Bion och kollar in nån film, kommer inte ihåg vad den heter just nu dock..
 
Fortsätt ha det kanoners!
 
Karintantsvea
 
PS. Det finns faktiskt vit choklad! Och eftersom mitt hår redan har den färgen, och speciellt i solväder som jag vistas i här, var det ju ingen idé att hälla i massa kemikalier för att få samma grej konstgjort... Haha, håret är alltså precis som vanligt och ser alltså fortfarande ut som vit ull.. hahahaha, det blir inte roligare än man gör sig! DS.


Kommentarer
Postat av: Mamma Barbro

Du kanske kan fråga i det svenska bageriet var de får tag på jäst, bara som ett tips.
Kram på dig din filur

2012-10-06 @ 14:37:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: