OH BLOK

Min bror- Paddy awesome Sanders- lirar i ett band, som från början var ett vanligt skolband. Det visade sig efter bara ett litet tag att de var aldeles för begåvade för att vara ett vanligt skolband som bara spelar i skolan, så de började spela på andra ställen också. Som på Arts Festivalen till exempel! De fick 40 minuters speltid för hela stan!! Jag som har hört låtarna spelas en hel del hemma hade ju lite förvarning, men aldrig hört hela bandet så jag var mycket peppad.
 
Hujeda mig vad duktiga de var!! Jag stod som stolt syster i publiken och njöt för fulla drag. De skriver alla låtar själva och den sista skrev de fyra dagar innan konsert, så sångaren  stod med texted i mobilen, charmit värre! ;)
 
Ganska mycket folk liksom
 
Paddy, you rock!
 
A, det var en annan del av den stora festivalen som pågår i stan för tillfället. Kuljul! Mina vänner sa att detta skulle kunna bli nästa coldplay...
 
Karintantsvea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: