weekend

Helgen bestodbland annat av jobbandes med Rotary, kalas, handlande samt löpning.
 
Jag hjälpte som sagt Rotary med på en parkeringsplats med att visa var bilarna skulle stå.
Det var skojsigt, och fina västar fick vi ha på oss också!
 
Kalaset var min och min kiwisysters fina vän Ashley´s. Vi var 15 tjejer som hade dansföreställningar för varandra, tittade på film, åt gott, lekte lekar och sov i stora högar på golvet. Det var mysigt!
 
 
Detta har blivit ett stort intresse bland många, jag har inte riktigt listat ut hur det går till än, men det kommer, det kommer ;)
 
Så himla trevligt väder nuförtiden. Solen värmer och det är allmänt fint med vår! Jag har 2 veckors lov och njuter för fullt, ska förhoppningsvis gå och se Les Miserables någon gång i veckan, men annars mest träffa kompisar, åka på små utflykter, fira födelsedag och ha kul!
Idag har jag bland annat handlat mat med kiwimamma, hämtat kusin från flygplatsen, ätit citronlass(mums) på ett cafe i ministan och städat rummet.
 
Karintantsvea
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: