Spring i benen

Så. Igår hade jag min andra exam, i engelska. Uppgiften var att skriva om traditioner och om de skulle brytas eller inte. På något vis fick jag med Tarzan i bilden.. Jag vet inte hur jag lyckas, men det blir säkert kul att rätta...
Efter provet hade jag ett hål på tre timmar där jag inte hade något att göra. Hör och häpna, men jag snörade på mig joggingskorna och stack ut på en joggingrunda. Superkul! Efter två månader + lite till av inte så mycket rörlig verksamhet alls var mina ben förvånansvärt sprattliga. Jag joggade/gick och njöt av stunden.
 
När jag vaknade i morse var mina ben inte så sprattliga alls lägre..haha nej de hade förvandlats till en av de bästa känslorna jag vet. Träningsverk. Inte så lite heller, jag gillar verkligen träningsverk, det är liksom kvittot på att man har en kropp och använder den, typ.
 
Lite så här kändes det.. men jag gillart! ;)
 
Idag har jag det stora matteprovet på tre timmar att se fram emot, och imorgon engelska igen fast svårare. Kulkul!
 
Ha det bra gott folk och spring på vetja
 
Karintantsvea
 


Kommentarer
Postat av: Alice

Hätligt! :D

2012-09-18 @ 20:36:39
URL: http://alicesaralovisa.blogg.se/
Postat av: MaPa

Vi gillar´t!!!

2012-09-18 @ 21:21:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: