Tro det eller ej, men japp, här är ett nytt inlägg

Jag har sett att ni fina människor fortfarande går in och kollar här, så jag tänkte att nu får det vara på tiden liksom..
 
Jag befinner mig inte längre fysiskt I Nya Zeeland. Jag kom tillbaka till Sverige I July till fina sommaren med den härliga värmen. Jag träffade massa vänner och familj och hade det mycket trevlarns. Sälja glass på Italienska marknaden I Katrineholm I några dagar innan jag for vidare.  
 
Just nu befinner jag mig I en lägenhet I västra London där jag précis lagat mig lite mat och tittar på Friends. Härliga tider må jag saga :) Jag går nämligen en teaterkurs på Drama Centre där jag lär mig maaaaassor, och har sååå kul och får meeega mycket  inspiration för framtiden så ujujuj ni anar inte alltså!
 
Jag har haft min kära vän Ida här en vecka och vi har Londonat oss ordentligt :) Vi gick och såg Dirty Dancing på Picadilly Theatre. Det var ju en upplevelse I sig.. haha duktiga dansare! Mer än den har jag gått på en del drös föreställningar bade med skolan och på annat vis till olika teatrar runt om I stan. Allt från Phantom of the Opera till Titus Andronicus på RSC I Stratford, The Tempest I The Globe på midnattsföreställningen till A Doll's house och massa mer :) Det har varit 8 shower hitills, och det kommer åtminstone bli ett par till. Skojskojskoj
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: