Back from paradise, still in paradise

Min nästa värdfamilj bjöd mig med till deras årliga semester vid Totaranui. Det var camping, ingen el och bara njuta av vädret och sällskapet. Det var absolutligt fantastiskt! Helt otroligt hur vackert detta land är, lever i ett vykort kära ni!
 
Bada i havet och bygga sandslott på vita stränder en vecka med finfina människor! GRYMT sa grisen!
Jag är så himlans lycklig kan jag be att få tala om! Tack och bock!
 
Nu har jag börjat skolan igen. Det är så himla skojsigt så hu! Drama i år kommer bli superb! Jag tar engelska, franska, matte, drama, matlagning och fashion and design= förstå hur bra jag kommer ha det!
 
Imorgon ska jag med Sanders ut på havet med deras båt och bara bada och chillaxa med familjen. Kul kul
 
Vi har långledigt i fem dagar så ska se till att hitta på skoj :)
 
Har massa bilder och heaps att berätta, men ni får vänta liiite till...
 
Jaja, det var i alla fall en liten hint om vad jag har haft och kommer ha för mig närmaste dagarna
 
Karintantsvea


Kommentarer
Postat av: Barbro

Lyckliga du som skapar så fantastiskt goda förutsättningar att få uppleva detta, och att du har förmågan att ta vara på och njuta av livet.

Bamsekramar hemifrån

2013-02-01 @ 22:30:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: