Raetihi

Så, jag följde med min fina familj, Sanders, ut med båten i några dagar för att bada och fiska och njuta av sommarn och bara leka. Det var himla skojsigt kan jag be att få tala om! Raetihi Lodge var som paradiset igen, det finns många paradis här. Jag har min vardag i paradiset. Mitt liv är paradiset! :)
Kom hem igår och for på karate träning med kata träning direkt efteråt. Helt underbart! Sedan cyklade jag hem och tittade på Friends med Granny :)
 
Idag har jag skypeat med min fantastiska vän Pettsson. Hon är för härlig hon! Sedan tog Granny med mig ut på hennes dagliga morgonfika. Trevligt med lite redig frulle sådär på förmidagen:)
 
Nu sitter jag här och skriver i min dagbok, har inte skrivit på nästan 20 dagar, så jag har lite att göra... Senare ska vi på bio och gå ut och äta.
 
Bra dag tralalalalaaaaaaaaaa! Bilder har jag tagit massor av, så ska försöka ta tummen ur rumpan och lägga upp dem här ;)
 
Karintantsvea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: