G'dday

Well. Nu har jag inte skrivit på ett tag igen, ber om ursäkt! Det är med glädje jag ser att ni är trogna och läser så snällt i alla fall. Ni är fina ni!
 
Så, senaste tiden har bestått av pannkaks-tårte bakning, samt ätande.. picknick i parken för min fina vän Stine, som fyllde hela 18 år, hujeda mig!
Cykling, cykling och karate, min upladdning inför cykelloppet jag ska göra är i full gång.
Oj, kom just på att ni kanske inte vet det än.. Jag har ju som sagt blivit "indragen" hahah i mountain bking senaste månaderna och det är ett stort lopp på g som jag ska deltaga i. Det är som en kul grej, 5 mil i fantastisk natur och massamassa människor. Jag är mycket peppad och laddad inför lördag, då loppet går av stapeln. Mycket intressant hur det var typarns igår som det var 2,5 månad kvar... tiden bara flyyyger!
 
 Vad älls.. Jo, jag var hos doktorn idag. Har en sorts hård klump på halsen som ömmar. Jag har ett eva äpple kan man säga.. haha, Tim, min värdpappa kallar mig Jabba, från Star Wars nuförtiden.. Har varit öm ett tag, men har förvärrats så vi åkte och kollade upp det. Det är en infektion av något slag och jag ar fått antibiotika som jag ska ta. Heja för kunniga läkare! :)
 
Nu ska jag äta. Smaklig måltid till mig:)
 
Karintantsvea
 
 
 
 


Kommentarer
Postat av: Pa

Jabba, är det så illa...
Ses snart!
Kram Pa

2013-03-06 @ 12:45:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: