Helg

Jag har yrsel. Eller huvudsnurr eller vad det nu heter. Huvudet känns ungefär som en liten eka på indiska oceanen (light) när jag tittar åt ett nytt håll än det jag nyss tittade åt. Fast jag mår inte illa, så det är festligt. Antar att det dels beror på vaccinerna som flödar i kroppen just nu.  
 
Om en timma tänker jag sätta mig på tåget mot Örebro och dega med min älskade syster hela helgen. Pepp! 
 
Har varit oerhört effektiv och produktiv den här veckan får man nog lov att säga. Passet är förnyat och i onsdags fick jag reda på att jag fått ett kalsfint stipendium till min resa. That lycka! Folke Bernadottes Minnesfond, jag tackar ödmjukast! 
Några vänner spelar in en kampanjfilm i deras gymnasiearbete, så i onsdags var jag framför kameran och tog studenten, blev förlovad och gifte mig. Det går undan ;) Kampanjfilmen är till förmån för barn med hjärtproblem- bra grej, sponsra deras fabulösa projekt när den är klar! 
 
Ska göra listan i livet ser ut lite såhär om jag får bestämma:
 
Se Despicable Me 2
Se The Experiment
Äta pannkaksfrulle
Lapa sol
Läsa Underdog
Skratta med bra människor
 
Det mesta av detta kommer garanterat förverkligas för min del, ha det gott! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: