<3

Idag är det ALLA BLODPUMPARS DAAAAAG. Trevligt trevligt. Jag såg till att fylla den med fika. Massor med fika. I skolan, på lunchen, efter skolan och hemma. Mohahaaa meen! nu är jag mätt och har fått för mig att jag aldrig någonsin mer kommer äta fika, bara fräshig frukt i all evighet framöver. Det kan vi nog alla lista ut hur det kommer gå.. 
 
Mja, annars äre bra. Livet rullar på så att säga. Jag och mina härliga brudar satt och fikade (som sagt..) i flera timmar. OBS!! Jag drack kaffe latte med choklad och mintsmak. Inte att rekomendera, det smakade...inte illa, men inte alls så gott som ingredienserna var för sig... Så nej, det ska jag komma ihåg att inte beställa igen.
Vi satt där i alla fall, på fiket, medan vi högljutt snakcade massa strunt i timmar, och en hel del vett också för den delen faktiskt. Jag får alltid skrattont i magen när jag är med dessa pinglor på någe vis. Nej fy, sudda pinglor, det låter precis som om vi skulle vara några superfnittriga små rosa pifftjejer med kritvita tänder, fixat hår och de senaste från Victoria's Secret. Så var det ju faktiskt inte.. Nej vi är mer hö hö hö tjejer. Joru såatte.. heja Karin, bra beskrivning, hela världen förstår.. Aja strunt samma, kul har vi i alla fall. 
 
Vi tittade på finalen av På spåret ikväll, det är ett av de få gånger hela klanen sitter samlade framför burken. Och då ska tilläggas att hela allihopa individuellt sitter och pratar med TVn, för ack så begåvade vi är. Mor och Far skulle nog kunna komma riktigt långt om SVT nu skulle ringa och fråga om de villa vara med. Tillsammans är de väldans allmänbildade mina päron, det ska gudarna veta.
 
Nu ska här sovas. Goder natt
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: