Nu händer det grejer!

Första ansökan skickad på posten, nu är det bara att vänta...
 
Livet efter Brustna Vingar.. Fy farao vad maffigt det var! Helt otroligt vad man kan få ihop med så många medverkande, riktigt skoj att få vara med, heja alla! Mitt nuvarande tillstånd skulle kunna beskrivas som någon slags förvirrad, glasklar, tom och överfylld zombieliknande själ som typ somnade förtielva gånger på sociologin idag.. Antar att jag har lite knäandningsåterhämtning och sömnbrist att ta igen fortfarande. 
Det blir alltid lite tomt efter ett sådant häringa dunderprojekt, men samtidigt har jag en del att sätta tänderna i i och med ett nytt projekt som dykt upp så jag ska nog överleva. 
 
Nästa pjäs, skriven och regisserad av Pia Widlund, blir en enaktare utspelad i en dödscell i USA. "Alla är vi änglar när vi dör" heter den. Premiär redan 7 mars, så det blir te å plugga repliker ett tag framöver. Mer info kommer, men nu ska jag kojsa så det får bli en annan gång. 
Hej mors
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: