Tisdag.

Jag hade körlektion idag, typ första på tre decennier men ack så bra det gick. Så, nu vet ni det. 
Fröken Karlsson känner sig rastlös just nu, har bäljat i sig både te och kaffe, käkat semla och försöker nu förstå alla andraderivator och extrempunkter. Det går ganska bra ibland och ganska dåligt ibland. 
 
Sverige är grymma på skidor. Det är ett faktum. Eller huruvida nationen som sådan är det är ju en definitionsfråga, men det är i alla fall en hel hög individer som råkar vara stämplade som just svenskar som käkar OS-medaljer till förrätt. Hejaheja! Själv ska jag minsann åka tjejvasan på lördag. Jäklar i min lilla låda så skoj. Det kommer vara jag och maaassa andra brudar som supersmidigt kommer glida fram i spåren. Då jag är oerhört vältränad i detta nu kommer jag med största sannorlikhet komma top tio. Minst. I alla fall i blåbärssoppatävlingen... Nej, men jag har faktiskt lovat mig själv att ha skitakul hela tiden. Hoppas på att träffa någon skojig individ att åka brevid, så vi kan slå följe och diskutera intressanta livsfrågor där i spåret. Vi har ju lite tid menar jag..
 
Annars händer inte mycket, annat än massor. Repetitionerna för Änglarna går som bara den och i går fick vi reda på att vi blivit antagna och ska på ATRs teaterfestival i Östersund i maj. Jippiiiiiii!!!!! Jag ser turnébussarna med lyxig inredning och minst en varsin limosin med tillhörande privatmassör framför mig, för det är så det går till här i livet. 
Nu fick jag ont i hjärnkontoret, måste ha derivatat för mycket. Adjö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: