What to say..

Blev ett par timmar senare än sagt i och med lite tull-tax-fix-mys... tack och lov var de fortfarande där och väntade så jag fick guidad skjurre hem. Ja, what to say.. jag bor i en icke-turistzon i alla fall. Det är en vädigt speciell känsla det, att få se från insidan- precis vad jag ville ha möjligheten till! :)

Såhär första dagen har jag burit vattendunkar till och från trunken, lekt och busat, fixat med teknik-prytlarna som de blev jäääätteglada för och styckat en höna som sprungit omkring i huset under dagen.

Detta har onekligen börjat bra och jag ser fram emot morgondagen!
Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Mambro

Såå roligt att höra att du hamnat rätt och blivit väl omhändertagen när allt trix klarats av. Du kommer älska denna del av världen och människorna där du är. Var rädd om dig och njut av varje sekund.

2014-06-17 @ 22:38:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: