Fint

Jag har tittat på brutalt roliga klipp på youtube idag.
Rolig grej #1: 
En vän visade mig ett klipp på en tjej med högklackat. Plötsligt viker sig fötterna och hon ramlar. OBS! Hon såg inte ut att ha skadat sig! Av någon anledning tyckte jag det var alldeles absurt roligt och kunde knappt andas, sådär så det riktigt gör ont i magen. Det gillar jag. Ingen runt omkring mig tyckte som jag.. men jag fick lite medlidande från Jenna som har lika dålig humor.
Rolig grej #2:
Lagom när jag lugnat ned mig skulle jag ha körlektion med världens bästa trafikskolelärare. I min värld i alla fall. Nåväl, hon körde in på parkeringen och killen bredvid mig börjar gå mot henne som om han tänkte sätta sig i bilen. Jag, som såg vad som hände, gick tveksamt mot bilen jag med och frågade om han skulle ha körlektion, och med vem i sånna fall. Lite awkward stämning måste jag påstå. Han sade nåt annat namn varpå jag tydligen svarade, vänligt men bestämt: "Bra, för hon där är min". Då föll hon ihop av asgarv och kunde inte sluta skratta på ett bra tag. 
Rolig grej #3:
Precis när jag sattit(suttit, satt, vad tusan heter det???) mig i körskolebilen och båda fortfarande skrattar, får hon mellan andhämtningarna ur sig att hon är trött (surprise..) och därför hade stannat och köpt godis åt oss, för det var hennes sista lektion. Precis när hon räcker mig chokladbitar och jag proppar in dessa i munnen och gör min vackraste min någonsin kommer hennes kollega för att hämta killen.. Han råkade se våra fina chokladminer i körskolebilen... Först blev det tyst. Länge. Sedan var det INTE tyst. Och det med choklad i munnen. herre jösses. 
Rolig grej #4:
Bra som hon är så kom hon på ett überbra klipp som hon behövde visa mig. Det var ett klipp där ett gift par får besök av en björn. Det låter inte så roligt. Men det var JÄÄÄÄÄÄTTEKUL. Och när man redan är lite flummig i hjärnan så blir det nästan ohanterligt skojigt. 
 
Bra dag helt enkelt. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: