Tankar

Alltså det här med hjärnan. Ibland undrar man ju om den inte kommer brinna upp av överanvändning en vacker dag.. 
What to do? Vad ska man, hur ska man, när ska man, varför ska man, ska man ens? Det är svårt att vara klok ibland. 
 
Hur som haver så har jag hunnit skriva klart en svenskuppgift som ville bli färdigskriven. Hejaheja! Sedan har jag dansat med Jenny på DUD. Det var tokroligt och jag blev toksvettig och toktrött och tokglad. Kul grej. Nu haver jag hunnit cykla hem och ätit avocadomacka, städat och klurifixat. 
Kvar att göra innan dagen är slut:
Plocka med kläder, laga god mat, äta den goda maten, ...ja sedan tog det stopp. Har inget mer på listan. 
Hejdå


Kommentarer
Postat av: Johanna Karlsson

ÄLSKAR AVOKADOMACKA!

2014-05-22 @ 08:47:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: