Snö

Dags att damma av den här va..
Dag nummer två på det nya året sker nu och det är med stor entusiasm som min bedårande sambo, Nils-Gunnar fascinerats av alla vita snöflingor som singlat nerför fönstren dagen lång. Det är fint det. 
 
Just nu ligger jag i sängen och tittar på Monica Z och njuter av den tända julgranen bredvid mig. Den är mysig och jag vill aldrig ta bort den, det borde vara standard med julgran hos mig från och med nu... typ i alla fall..
 
Tjechov, chokladbollar, Toketott (William), sovande barn i famnen, cykling i snö, Hundraåringen, tacopaj och sedan var det slut på dagen. 
 
Gonatt
 


Kommentarer
Postat av: AliceSaraLovisa

Yay! Älskar att snön har kommit! xD Vilken mysdag! ♡

2016-01-05 @ 18:59:08
URL: http://alicesaralovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: